ای خدااا....
 
شنبه 10 اسفند 1392برچسب:, :: 3:46 ::  نويسنده : mehdi

اکثر مطالب و پست هام رو نصفه شب میزارم..

الانم ساعت 3:59 دقیقه صبح هست..خوابم نمیبرد..

داشتم یه رمان میخوندم که به اینجاش رسیدم:

((خواستم به صاحب این عزا قسم بدمش..

صدای حسین , حسین عزادار ها....))

همینجاش بود که دلم یهویی ریخت..دلم هوایی شدش..

یا حسین..منو ببخش ..

ببخش اگه باز جراءت میکنم که....

ببخش اگه قلب تاریکم یهو هواتو کرد..

ببخش اگه چشمای ناپاکم برات خیس شد یدفه..

ببخش..

ببخش..

ببخش..

کمکم کن..

میدونیکه از رو نمیرم..

با نهایت پررویی آویزونت هستم تا قیامت....

:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(

 

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

hadi
ساعت23:57---11 اسفند 1392
داش میشه دلت رو با من تقسیم کنی...؟؟

داش میشه تو دوست دختر نه..دوست پسر من باشی....
پاسخ:باشه خخخخخخخخخخخ :)))))))))


㋡•°נختړے بــا اِسـ❤ـاכּسِـ♔ـ تۅتــ فرنگے㋡•°
ساعت4:11---10 اسفند 1392
داداشی هر چقد ناپاک باشیم بازم درای خدا ب رومون بازه

الـــــــــــــــــــــــکــ ـــــــــــــــــــــی این قد آیه ی یاس نخووون

منم یکی مث توام
پاسخ:ن آبجی تو مثل من نیستی.. اینم ایه یاس نبود..فقط دلم یکم گرفته بود:))


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: